Garancia

A rendelőben végzett beavatkozásokra teljeskörű garanciát vállalunk.

A garancia feltétele a félévenkénti szűrővizsgálaton való részvétel. A fogászati kezelések végeredményét a páciens egészségügyi állapota, higiéniai szokásai is befolyásolják, melyekre az orvos nem tud garanciát vállalni. A fogbél, fogágy, íny gyulladásos betegségei nem tartoznak a garancia körébe. A garancia elsősorban az átadott fogmű minőségéről szól.

A garancia tehát csak abban az esetben érvényes, amennyiben a páciens:

Részt vesz a félévenkénti szűrővizsgálaton

A fogorvos által javasolt szájhigiéniai előírásokat, a fogmű speciális tisztítását betartja

Az átadott fogmű (korona, betét, híd, fogsor stb) hibája annak fogtechnikai elkészítése során jött létre

A garancia nem érvényes a következő esetekben, amennyiben a páciens:

Nem jelenik meg a féléves szűrővizsgálaton

Nem tartja be az orvosa által javasolt szájhigiéniai előírásokat

A fogművet nem rendeltetésszerűen használja (leejti, odaüti stb.)

Fogorvosa által javasolt éjszakai harapáslazító sínt nem készítteti el illetve nem hordja – melynek következménye a túlzott fogsor szorításból adódó porcelán leplezés lepattanása lehet. Porcelán héj esetén a héj megfeszítése által okozott károkra

* Gyökérkezelés esetén a magas egyéni rizikófaktor miatt, (anatómiai eltérések, egyedi variációk nagy száma, stb.) a leggondosabb fogorvosi beavatkozás mellett sem adható hosszú távú garancia.

** Kivehető fogpótlások garanciája - A kivehető részre a garancia abban az esetben érvényes, ha a páciens az alábélelés megállapítása ügyében félévenként kontrollra jön és fogpótlását szükség esetén alábélelteti.

Garanciáink határideje:

Gyökérkezelés: ¼ év

Tömésekre: 2 év

Kivehető fogpótlásokra: 2 év

Rögzített fogpótlásokra: 5 év

A garancia érvényesítésével kapcsolatban kérjük hívja rendelőnket!